loading...
.: دریــــا ســـافــــت :.
Admin بازدید : 617 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended v13.0 x86/x64 - فتوشاپ، نرم افزار ویرایش عکس

برای اولین بار در تاریخ عرضه فتوشاپ این نسخه به صورت پیش فرض قابلیت تایپ فارسی دارد!

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 تازه ترین نسخه از فتوشاپ است که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

در نسخه ی جدید و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید لایه ها را بر اساس پارامتر های خود مرتب کنید.
ابزار ریمیکس در این برنامه مانند پیچ و مهره کار می کند و می توان با بکارگیری آن هر شی را از قسمتی از عکس کپی کرده و با حفظ پس زمینه و تکرار درست پترن ها ی مربوطه، آن را در مکانی دیگر از عکس قرار داد. علاوه بر این قابلیت های سه بعدی به طرز عجیبی تغییر کرده اند.
در فتوشاپ سی اس ۶ یک منوی جدید با نام Type اضافه شده است که شما در آن می توانید ابزارهای مربوط به قابلیت های سه بعدی را ببنید. که یکی از گزینه های مهم آن گزینه Extrude to 3d که به سه بعدی کردن اجزا خواهد پرداخت.
در نسخه ششم این نرم افزار، ویرایش ویدیویی که ممکن است شما در فتوشاپ CS5 اصلاً آن را ندیده باشید، تبدیل به یکی از بخش های اصلی برنامه شده و امکانات ویژه ای را دارا می باشد.
ابزارهای برش جدید، قابلیت جستجوی لایه ها، بازیابی خودکارو ... به فتوشاپ اضافه شده اند و از ویژگی های پرکاربرد افزوده شده نیز می توان به مواردی که ذکر خواهد شد اشاره نمود. طرفداران خطوط نقطه ‌دار در برنامه Illustartor می‌توانند از این پس در PS CS6 هم از ابزارهای وکتوری استفاده نمایند.
در نسخه جدید فتوشاپ واحد پردازش گرافیک (GPU)، موجب افزایش محسوسی در سرعت ویرایش با فیلتر Liguify شده است. این فیلتر یکی از متداول ترین فیلترهایی است که در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد تا پیکسل های تصویر را خمیده کند بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نسخه جدید فوتوشاپ، ذخیره پشت زمینه (Save background) نام دارد که به کاربر اجازه ویرایش دیگر فایل‌ها را هنگام ذخیره کردن یک فایل بزرگ بدون تداخل می‌ دهد.
بزرگترین سایز قلم در CS6 برای بعضی از ابزار‌ها افزایش یافته و منو‌ها به طور کلی نرم تر و دسترسی به آنها ساده تر می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CS6:
- رابط کاربری تیره بمنظور خستگی کمتر چشم و تمرکز بیشتر کاربر
- افزوده شدن بخشی با عنوان نوع لایه (Kind)، در پنل لایه ها
- افزایش قابلیت های ویرایش ویدئویی
- فضاهای کاری بیشتر (Workspace)
- سه بعدی کردن اجزا به راحتی
- افزوده شدن فیلتر تازه ی DeBlur
- کار با خطوط نقطه دار و ابزارهای پرکاربرد در استف5اده از وکتورها
- افزایش سایز برخی از قلم‌ها به 5000 پیکسل
- اسلایدر تنظیم روشنایی و کنتراست در حال کار کردن در Texture
- نمایش نمونه سایز‌ها برای ابزار‌های Eyedropper
- حالت جدید برای Eyedropper برای انتخاب لایه جاری
- پشتیبانی از فرمت BIGTIFF
- خوانده عکس‌های استریو معمول مانند JPS و PNS
- اضافه شدن منو‌هایی که با آن ها می‌توان تاثیر لایه‌ها را یافت
- اضافه کردن تولتیپ به لایه‌ها
- قابلیت تغییر رنگ برچسب لایه‌های چندگانه
- ابزار جدید به منظور ویرایش عکس‌ها با فرمت RAW
- و ...


مهم‌ترین تغییرات به وجود آمده مربوط به رابط کاربری CS6 است که کاملا دگرگون شده و بسیار بهتر از قبل شده است. تم رنگ آن به صورت پیش فرض مانند Adobe Lightroom خاکستری تیره است ولی می توان آن را به صورت دلخواه تغییر داد. طراحی آیکون‌های آن نیز کاملا تغییر یافته و مدرن‌تر شده است. عملکرد کلی آن به طور چشمگیری بهبود یافته و تغییرات و افکت‌های اعمال شده خیلی سریع و بدون تاخیر ظاهر می شوند، پردازش تصویر آن بهتر شده و دریایی از ویژگی‌های جدید و بهبود یافته در آن وجود دارد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

ابزار برش (Crop) جدید
ابزار برش کاملا دگرگون و هوشمندتر شده است. اولا وقتی ابزار برش را انتخاب می‌کنید کل تصویر نیز همزمان با آن انتخاب می‌شود. الگوها و پوشش‌های از پیش تنظیم شده مختلف این امکان را می‌دهند تا بتوان برش بخش دلخواه از تصویر را ساده‌تر و دقیق‌تر انجام داد. از همه بهتر این که این ابزار non-destructive یا غیر‌مخرب است. یعنی اگر در میانه کار نظرتان عوض شد نیاز نیست همه کار را از ابتدا دنبال کنید.

حرکت و وصله هوشمند نسبت به محتوا
این ویژگی مبتنی بر تکنولوژی هوشمندی است که در CS4 ارائه شد. این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد تا از الگوریتم‌های هوشمند نسبت به محتوا در حال Patching استفاده نمایید. ویژگی حرکت هوشمند نسبت به محتوا این امکان را فراهم می‌کند تا یک شی از تصویر را انتخاب نموده و آن را داخل تصویر به سادگی حرکت دهید. ضمن اینکه پیکسل‌های بخشی از تصویر که شی را از آنجا حرکت داده‌اید پر می‌شود.

گالری Blur
این مجموعه جدید از فیلترهای Blur امکان اضافه کردن افکت های Blur متنوعی اعم از Iris Blur (که یک عمق سایه‌دار اثر میدان را حتی در صورت عدم توانایی لنز دوربین برای تولید این ویژگی ایجاد می‌کند) و Field Blur (که یک Blur درجه‌دار است) را فراهم می کند.

ابزارهای اصلاح خودکار بهبود یافته
کشیدن منحنی‌ها، سطوح و کنترل روشنایی و کنتراست به طور قابل توجهی بهبود یافته‌اند. بر‌خلاف نسخه‌های قبلی، این نسخه تنظیمات را به صورت پویا بر اساس تصویرتان ایجاد می‌کند. این کار از طریق مقایسه تصویر با هیستوگرام‌های صدها هزار تصویر کتابخانه ادوبی صورت می‌گیرد.

Wide-Angle قابل انطباق
این ویژگی اجازه می‌دهد تا خیلی سریع و ساده اشیا و سطوح انحنا‌دار تصویر، مثل تصاویر ثبت شده با لنزهای fish-eye و یا wide-angle و یا پانورامیک را صاف کنید.

ویژگی انتخاب و ماسکینگ هوشمند نسبت به رنگ پوست
این ویژگی با تشخیص رنگ پوست، کار را برای انتخاب و ماسک دقیق افراد داخل عکس ساده‌تر می سازد.

ابزار‌های ویرایش ویدئو
تغییر بزرگ دیگر آن است که ویژگی‌های مربوط به ویرایش ویدئو در نسخه استاندارد وجود دارند و محدود به نسخه Extended نمی‌شوند. همچنین می‌توانید از تمام ابزارهای ویرایش تصویر فتوشاپ (از جمله افکت‌های گالری جدید Blur) در ویدئو نیز استفاده کنید.

 

Adobe Photoshop is a professional image editing tool that works with almost any graphic format on the market and provides an impressive range of powerful editing features. It is known to be a great helper for photographers insofar as digital picture processing and adjusting is concerned.
This powerful software enables you to edit images bit by bit, which sometimes could lead to some extraordinary results. Photoshop can be pretty difficult to configure unless you are an experienced user who knows exactly what you need and where to get it from.

More info (open/close)

مشخصات

شرکت سازنده: Adobe
حجم فایل: 1390 مگابایت
تاریخ انتشار: 12:45 - 91/2/7
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- اقدام به نصب نرم افزار کنید و هنگام نصب نرم افزار گزینه Try را انتخاب کنید تا به صورت Trial نصب شود. (جهت نصب به صورت Trial باید در سایت Adobe عضو شوید که این عضویت به صورت رایگان از طریق همان قسمت نصب قابل انجام می باشد (Create an Adobe ID)) همچنین می توانید اینترنت خود را قطع کنید تا نیازی به Adobe ID نداشته باشید.
3- در مرحله انتخاب مسیر نصب زبان نصب را یدعم العربیه English انتخاب کنید تا امکان تایپ فارسی در نرم افزار وجود داشته باشد.
4- قبل از کرک، نرم افزار را یک مرتبه به صورت Trial اجرا کنید و سپس آن را ببندید.
5- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
نکته: در صورتی که فایل Patch اجرا نشد، فایل های DLL کرک شده موجود در فایل کرک را به صورت دستی در محل نصب فتوشاپ جایگزین فایل های قبلی کنید.
6- نرم افزار را اجرا کنید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دریا سافت - دانلود رایگان - نرم افزار - بازی کامپیوتری - اندروید -موبایل - برنامه کاربردی - دانلود جزوه کمک آموزشی - فتوشاپ - گرافیک - ابزار فتوشاپ - تصاویر وکتور - دانلود- آهنگ -
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • خرید اکستندر
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • نرخ ارز آزاد
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • دانلود فیلم
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود موسیقی
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • اس ام اس خوون
  • منابع دکتری معماری
  • مونوپاد
  • آفبا
  • تاریخچه طراحی لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود سریال
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • آزمون دکتری معماری
  • منابع آزمون دکتری
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • آهنگ تیتراژ سریال کیمیا
  • دانلود آهنگ در حاشیه
  • افزايش بازديد
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • غذای سهره
  • عکس زنبور
  • گردشگری تایلند
  • اخبار موسیقی
  • زناشویی
  • Artificial Intelligence Solutions
  • خدمات مجالس
  • گن لاغری مردانه
  • گالری عكس
  • تراوين
  • تور آنتالیا
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • سقف کاذب
  • عکس دختر ایرانی
  • مقالات ترجمه شده ISI
  • آپدیت نود 32
  • طراحی ساختمان فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر
  • سر دوش
  • مجله اینترنتی
  • زيورآلات سواروسکی
  • پمپ روغن داغ
  • جامعه مجازی
  • اخبار تکنولوژی
  • آموزش فتوشاپ
  • مدل مانتو 94
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • آنلاک
  • شبکه اجتماعی
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • سایت همسریابی
  • آگهی استخدام
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • دانلود نرم افزار
  • طراحی هدر
  • چای لاغری دکتر سینا
  • فروشگاه ساز
  • خرید توپ لباسشویی
  • طرح اصلی اپل آیفون 6
  • طرح اصلی آیفون 6
  • خرید گوشی موبایل
  • خرید جم
  • کرم رفع سیاهی دور چشم خاویار والنسی
  • فروش بازی پلی استیشن
  • پرچم تبلیغاتی
  • رستوران کافی شاپ
  • تقویت حافظه
  • خريد کارتون های قديمی
  • خرید کریو
  • مدل کفش زنانه
  • عکس های جدید بازیگران
  • آموزش آپدیت اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • فروشگاه اینترنتی
  • دوربین مداربسته
  • اخبار ایران
  • دانلود آهنگ جدید
  • آدرس جدید سایت تهران موزیک
  • دانلود آهنگ
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • مکمل های غذایی
  • مکمل های ورزشی
  • اس ام اس
  • بدليجات
  • هوش مصنوعی
  • خرید شارژ ایرانسل
  • مجله اینترنتی
  • خرید ساعت مچی
  • چارتر
  • اجاره بخاری
  • دانلود کلیپ
  • خرید هاست
  • آگهی رایگان
  • قیمت روز گوشی
  • پریست لایت روم
  • پنل اس ام اس
  • خرید سرور مجازی
  • خرید ساکس پرسرعت
  • وی پی ان
  • اندروید
  • پودر چاقی
  • قرص چاقی صورت
  • اخبار پزشکی و سلامت
  • مکمل شاپ
  • خرید سیسیکم
  • بلیط هواپیما
  • سایت خبری خودرو
  • دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی
  • چاقی صورت
  • مانیکور ناخن
  • فروش بک لینک
  • ادکلن مردانه
  • فروشگاه اینترنتی
  • مکمل بدنسازی
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    آیا با آموزش دروس دبیرستان در این وبلاگ موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 3,307
  • بازدید ماه : 9,488
  • بازدید سال : 50,995
  • بازدید کلی : 454,021